Verzenden & retourneren

Wij verzenden via PostNL en via onze eigen bezorgservice. Bij het aanmaken van je bestelling kun je aangeven op welk adres je dit geleverd wilt hebben. Afhalen van bestellingen is ook mogelijk, informeer ons hierover voor de mogelijkheden.

Gratis verzending

Jouw bestelling wordt GRATIS verzonden v.a. een bestelling van €75. Hieronder rekenen we een verzendbedrag van €7,95. Glazen flessen zijn een zeer fragiel product en worden dus extra goed ingepakt bij verzending.

Verzenden naar andere Europese landen kan ook, dan gelden er vaste verzendkosten van €14,95, dit onafgezien van de orderwaarde.

Mocht het product alsnog niet geheel bevallen kan je die kosteloos retourneren binnen een periode van 30 dagen na je aankoop. Hiervoor neem je eerst contact op met onze klantenservice.

Levertijd:

We doen ons uiterste best om jouw producten zo snel mogelijk bij jou thuis of op kantoor afgeleverd te krijgen. Gemiddeld moet je rekenen op een levertijd van 2 werkdagen. In sommige gevallen kan het iets langer zijn, maar dan stellen wij je meteen op de hoogte. In overleg kunnen wij ook spoed leveren of dezelfde dag leveren. Informeer hierover voor de mogelijkheden.

Niet op voorraad:

Ondanks dat wij onze uiterste best doen om een accurate voorraadindicatie bij te houden, kan het gebeuren dat een fles tijdelijk niet beschikbaar is. In overleg met u leveren wij een vergelijkbaar product, of storten wij het bedrag van de ‘niet op voorraad’ zijnde product terug.

Retourneren:

Is het product toch niet helemaal naar wens? Dan kan je de ongeopende flessen kosteloos retourneren binnen 14 dagen na aankoop. Neem hiervoor contact op met ons via +31 20 2146054 of via mail info@bitesandbottles.nl, en wij begeleiden je helemaal door het retourproces. Is de bestelling ontvangen via PostNL dan ontvang je van ons een retourlabel. Deze retourlabel kleef je op de verpakking (liefst de verpakking waarin de wijnen afgeleverd werden i.v.m. de kwetsbaarheid van het product). Daarna geef je dit pakket af bij een PostNL locatie. En wordt je zending kosteloos naar ons retour gestuurd: Prinses Margriethof 62, 1411BX te Naarden.

Breuk of een ondeugdelijk product:

Het kan voorkomen, ondanks de grote zorg die wij aan onze producten besteden, er iets mis is met ons product. U kunt dit aan ons melden met een omschrijving van de klacht. Na acceptatie zullen wij u hiervoor een creditfactuur doen toekomen en ontvangt u uw geld terug of sturen wij direct een nieuw product toe. Mogelijk dat wij u vragen het product op kosten van ons te retourneren. Klachten kunnen tot 8 dagen na ontvangst van de producten worden gemeld.

Terugbetaling:

Wil je graag een andere product? Of liever je geld retour? Dat kan tot 14 dagen na levering van je aankoop. Laat dit dan aan ons weten.

Heb je andere vragen? Al dan niet over verzenden en retourneren? Neem contact met ons op via mail, telefoon, contactformulier of chat. En wij antwoorden zo spoedig mogelijk.

0